Sibuk dan Busy Lagi.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Berpeluang juga aku untuk mengungkapkan sepatah dua di laman ini setelah sekian lama menyepikan diri akibat komitmen yang terlampau banyak sejak dua menjak ni. Maaf dipohon bagi pihak penulis.

Semester yang penuh dengan cabaran. Semester yang dipenuhi dengan subjek2 mencabar. Semester yang dipenuhi dengan kejohanan2 yang wajib disertai oleh penulis. Semester yang agak berat kerana tanggungjawab penulis sendiri untuk menaikkan kembali pointer dan memaintainkannya sehingga berada di tahap yang selesa. Insyallah.

Antara sebab dan faktor penulis teramat jarang mengupdate mahupun melawat blog2 sahabat2 blogger yang lain :

7-11/3 : Pra-SUKMA Mentakab, Pahang.
19/3 : Midterm Thermodynamics
20/3 : Automotive Lab II Test
22/3 : Midterm Statistics
24/3 : Midterm Mechanics of Materials
23-25/3 : Selection Kebangsaan PESAKA Selangor
24/3 : Grading Pssgm UIA PJ
31/3 : Demo Silat Hari Anugerah Cemerlang SMKSP
31/3 : Family day Pssgm UIA PJ
3-5/4 : Kejohanan Pencak Silat MSSD Gombak
7/4 : Midterm Fluid Mechanics
xx/4 : Friendly Game Pencak Silat Terengganu
xx/4 : Friendly Game Pencak Silat ATM / UPNM
13-15/4 : Kem SUKMA Selangor Fasa 2
23-30/4 : Kejohanan Silat Kebangsaan di Cheras, KL
28/4 : Walimah Muhsin & Raihan di Muadzam Shah, Pahang
9-13/5 : Kejohanan Pencak Silat UPSI dan Jemputan Uni ASEAN
7-13/7 : SUKMA Pahang

Komitmen Belajar (setiap masa)
- Exams (Mid + Final)
- Quizzes
- Assignments
- Lab Reports
- Projects

Komitmen Atlit (setiap hujung minggu)
- Fitness
- Endurance
- Physical & Mental
- Techniques

Komitmen Gelanggang (setiap hujung minggu)
- Silat Gayong Training
- Pencak Silat Training

Maaf. Tak pernah2 aku dedahkan tahap kesibukan aku macam ni. Aku hanya dedahkan bila mana aku rase dah tak mampu untuk menanggungnya. Cukuplah pengorbanan yang telah aku lakukan sem lepas yang mana aku rasa aku turut terkorban sekali. Walaupun sem ni credit hour yang aku ambil tak sebanyak sem2 lepas, namun hasrat dan target di hati untuk skor kesemua subjek2 yang aku ambil sem ni. The priority is always my academics.

bila pikir2 balek, better aku sibuk dlm keadaan sekarang drpd aku sibuk dgn kerja2 di pejabat mcm gambar kat atas ni. Haha.

Insyallah. Cukup sekadar ini dulu. Ada masa insyallah akan ku coretkan sesuatu sebagai pengisian laman ini. Sekian.

Wallahualam.

Comments