Iphone4S kini di Malaysia

Assalamualaikum.

Akhirnyeee~
Setelah hampir berbulan lamanya nantikan hari ini akhirnya tiba juga. Yaa. PELANCARAN Iphone 4S OLEH MAXIS untuk pasaran Malaysia di KLCC hari ini. Riuh juga dibuatnya terutama dalam kalangan peminat getar Iphone. Masing2 sanggup beratur panjang untuk mendapatkan Iphone4S.


PEMBELI iPhone 4S pertama Leanard Chan, 16, dan Cheng Kan Yew, 37, menunggu dari pagi untuk memiliki iPhone 4S yang dilancarkan oleh Maxis untuk pasaran Malaysia di KLCC. Foto: Hazreen Mohamad (16/12/2011)

Teringin jugak aku nak sebijik. Tapi dengan SAMSUNG GALAXY S2 pun aku dah bersyukur. Cukup lah sekadar untuk memberi kemudahan untuk aku berkomunikasi sepanjang pengajian aku. Insyallah ada rezeki bila bekerjaya nanti akan ku angkat sebijik handphone keluaran APPLE yang 'hot' ketika itu. Haha.

p/s : beli handphone pun masuk paper ka? Best la kalau gitu. Aku pun nak! Haha.

Wallahualam.

Comments