Mesyuarat Agong Khas PSSGM Gombak 2016

Assalamualaikum w.b.t.

Bermula dengan kelab srisuper, aku memulakan kembali karier silat gayongku. Tapi seperti pernah aku ungkapkan sebelum ini, niat hanya untuk menjadi pemudah cara dan membantu apa yang patut. Alhamdulillah. Hasil dari penyerahan surat di atas 5 orang penama wakil dari kelab srisuper kepada S/U Agong PSSGM Induk untuk mengusulkan supaya diadakan Mesyuarat Agong Khas PSSGM Cawangan Gombak, maka terlaksana sudah program tersebut pada 28hb Sept yang lepas bertempat di Dewan SMK Tun Perak, Rawang. Dan pada malam yang sama juga telah diadakan Mesyuarat Agong Khas untuk cawangan daerah Petaling di tempat yang sama.

Alhamdulillah. Perjalanan mesyuarat berjalan dengan lancar yang dipengerusikan oleh S/U Agong PSSGM Induk, Pn Mariam Bujang. Dan program bermula sekitar 950pm disebabkan bilangan yang hadir masih belum mencukupi seperti yang termaktub dalam perlembagaan PSSGM iaitu kehadiran hendaklah minimum separuh dari bilangan kesemua ahli pertubuhan cawangan yang berdaftar. Berikut adalah agendanya :

1. Pengguguran Jawatankuasa lama 2014/2016 oleh pengerusi mesyuarat.
2. Pemilihan Pengerusi : En Zazwan Shah b. Zainal (Ckg Boy)
3. Pemilihan Timb Pengerusi : En Ihsan b. Ab Rahim
4. Pemilihan AJK :
- En. Mohd Shahmi
- En. Yasir Asraf
- En. Faiz Asyraf
- En. Faris Azran
- En. Ahmad Alif Imran
5. Pemilihan Juru Audit Dalam / Pemeriksa Kira :
- En. Azmi Damanhori
- Cik Nabihah
6. Lantikan 3 Perwakilan utk ke Mesy. Agong Neg. Selangor :
- En. Zazman Shah
- En. Ihsan Ab Rahim
- En. Yasir Asraf
7. Lantikan 3 Perwakilan utk ke Mesy. Agong PSSGM Induk :
- En. Zazman Shah
- En. Ihsan Ab Rahim
- En. Yasir Asraf
8. Ucapan Penangguhan :
- En. Abdul Mufti Ansari (Bekas Pengerusi)
- En. Rosman Ismail
- En. Syahrizal Maizan
- Dato Alif
- En. Yasir Asraf (Wakil AJK baru)
- En. Zazman Shah (Pengerusi baru)








Dan majlis ditangguhkan tepat jam 10.50pm. Alhamdulillah. Bangga rasa bila lihat ada dalam kalangan senior dan even juniorku sendiri ada dalam barisan pimpinan PSSGM peringkat daerah Gombak. Memang sebenarnya aku terlebih awal menyatakan hasrat kepada Tuan Timb Pengerusi untuk tak ingin bergiat aktif dalam cabang ini. Thanks abg ihsan sebab respek my decision. Appreciate it.

TAHNIAH dan TAKZIAH buat semua barisan pimpinan yang baru. Lunaskan lah tanggungjawab dengan penuh amanah. Abaikan saja kata orang mahupun segala bentuk provokasi diluar sana. Fokuskan pada misi dan visi yang bakal dirancang untuk tenure kali ini dan pastikan ianya berjaya terlaksana. InsyaAllah. Amin

Wallahualam.

Comments