Alhamdulillah.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, keluar jugak statement dari pihak IIUM untuk membenarkan student2nye membiarkan semua barang2 mereka tersimpan di dalam bilik semasa cuti penggal nanti. Takde lah leceh aku nak mengemas and pack balik semua barang2 bertimbun-timbun dalam bilik aku ni ha. Huhu.


*klik to enlarge*

Tengah2 online, tetibe terbaca satu artikel dari Harakah Daily. Hmm. Bukan aku nak cerite pasal input artikel die pun, cume aku nak stresskan kat gambar yang diupload bersama artikel berkenaan. Kalau nak tahu, yang belakang Tuan Guru Nik Aziz tu adalah bro. Arafat. Beliau sebagai Tutor yang mengajar group aku Lab Engineering 2. Haha. Takde kene mengena ngan korang semua.


nak baca artikel die, klik link di bawah :
Rakyat Palestin kagum komitmen Kelantan

Wallahualam.

Comments