Result keluar!

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Tepat jam 12tgh malam masuk hari ke 31 tahun 2012 ni, telah dikeluarkan secara rasmi result untuk pengajian semester pertamaku sesi 2011/2012. Yakni bermulanya semester majoring subjek aku.Kebetulan pulak pada mase yang sama, keputusan kejohanan yang aku sertai pun di umumkan pada malam tersebut. Alhamdulillah.

Honestly speaking, keputusan kali ni agak mengecewakan. Tak seperti sebelum2 ni. Mungkin aku terlalu aktif beraktiviti luar. Tapi aku kene terima hakikat sebab memang aku yang memutuskan untuk pilih jalan ni. Perasaan kecewa myelubungi hatiku yang memang dah terluka. Bertambah tension aku dibuatnya. Aku dah cuba untuk be steady depan sahabat2 tapi dalam hati ni sentiasa terasa pedih dan perasaan kecewa yg teramat sgt terhadap diri kerana aku telah gagal untuk mengecapi ape yang aku impikan.

Namun, sekarang aku masih dalam dilemma. Adakah aku masih mampu untuk teruskan misi hidupku untuk bergelar atlit Malaysia satu hati nanti atau ianya hanya terhenti sampai di sini. Perlukah aku korbankan minatku semata2 untuk fokus ber akademik? Ya Allah. Tunjukkanlah jalan untuk aku membuat pilihan ini. Amiin.

What ever it is, I have to be strong. Takkan nak mempamerkan kesedihan dan kekecewaan depan adik2 dan sahabat2 ni. Mereka juga merupakan sumber inspirasi dan semangatku. Moga aku dapat bertahan menghadapi pengajianku untuk semester yang akan datang. Berikanlah kekuatan kepadaku Ya Allah.

Wallahualam.
Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

  1. cikgu bOleh pnye lahh ! you can do it ! chaiyok ! chaiyok ! chaiyok ! Semangat.. ! kami smua doa kn ckg dapat buat smua nye dengan lancar (^_^)v kami sokong cikgu 101% ! hihihi~

    ReplyDelete

Post a Comment