Beraye Sakan


Assalamualaikum.

hmm..
Mesti ade yg pelik kenape lah aku ni selalu sgt tukar mcm2 kat dlm blog aku nih. Setiap minggu mesti ade jer yg aku tukar. Tukar templates la, tukar name blog la, tukar header blog la and memcm lagi. Kalo nak tau, aku ni seorg yg cepat jemu dgn sesuatu. Sbg contoh mcm hobi aku mase kecik dulu. Dalam setahun tu mesti ade due tiga kali tukar floor plan bilik tido ak. Mcm skrg ni pulak, blog aku la jd mangsa nyer. Haha.

Kalo tak silap aku. Berikut adalah senarai nama2 blog ak sblm ni. Hehe.

1. SharingtOpSecrets
2. Wadah Perkongsian Rahsia
3. My Life & My Thought
4. Meniti Usia
5. My Page
6. My Story
7. My Site
8. .:DaRk_sOLiTuDe:. (Now!)
9. ???

Byk tak? Sesape yg ade cdgn lagi boleh la khabaq mai. Hehe.

Ok.
Habes bab tu. Baru Mukaddimah jer tu. Haha.

***

Yg sebnrnye nak cite pasal hari ni. Penat giler. Baru balek dr beraye umah member. Bajet mcm pegi beraye sehari cam byk jer umah pegi. Tapi hakikatnye due umah jer. Hehe.

Pagi2 lagi aku da bgn awal dlm kul 930pg (..awal ker??). Siap2 diri then pegi amek member kat umah die kat ukay perdana jugak pastu gerak pegi beraye umah coach silat kat Kg. Sg. Penchala, Coach Habizan Othman. Hmm.

Sampai umah coach dlm kul 1030pg. Pastu duk umah die sampai waktu Zohor. Huhu. Lame jugak lah siap bantai makan 4 pinggan Mee Hun. Yumm~ sedap gak. Plus habeskan satu balang kueh raye. Hehe. Giler jugak aku mkn waktu tu. Tak ingat dunie. Pastu tak malu pulak tu tido sejam kat depan tv. Haha. Then sebelum pulang tu ade lah tangkap gambar sikit cam biase.

..bersame nenek..mak Coach Bijan..

Yg turut serta beraye Umah Coach Bijan :-
-Aku (Semestinyer~)
-Syahidah a.k.a. Syida (Duk kat Ukay Perdana Jugak)
-Fakhurrazi a.k.a. Oji (adek Syida)
-Azfar & Radiah (Tiba lewat sikit iaitu lepas ktorg bertiga habes makan satu mangkok besar mihun. Haha)

Habes beraye umah coach, kitorang (aku, Radiah & Azfar) dgn muka tak malunye teman Syahidah pegi beraye kat umah member uitm die kat Kelana Jaya. Dah lah langsung tak kenal sesape kat sane. Haha. Boleh tahan jugak hidangan die. Handmade Sate dan meesup kalo tak silap ak. Sedap jugak lah. hmm.

..bersame member uitm Syahidah..

Pastu plan nak pegi cari authorized sony centre utk repair handset aku. Mule2 ingt nak pergi kat cawangan Damansara Utama. Tapi disebabkan hampir sejam ronda2 kat kawasan tu masih tak kelihatan kelibat jalan ss21/68, kitorg pun tuka plan nak pegi kat cwgn Armcorp Mall kat Petaling Jaya. Akhirnye sampai jugak kat Armcorp Mall dengan senyuman gembira terukir dibibir. Tibe2 smpai kat kedai die, tngk depan kedai tu ade tampal notis kat bawah ni.

..Hari Malaysia=Public Holiday=Closed..

..TENSION!! Kedai TutOp..

Arrgghh.. Tiiiddaakkkk!!!
Penat2 aku bazirkan mase berjam2 nak carik sony centre ni, tngk2 tutop pulak. Maklumlah hari ni kan "HARI MALAYSIA". Adoyai~ Dengan perasaan kecewa kitorg pegi tunaikan solat Asar dan terus beransur pulang beraye kat umah Syahidah kat Ukay Perdana. Huhu.

..di umah Syahidah..tak cukop besar ag tv tu..hehe..

Habes jer makan sikit kueh rye+kek lapis+oren jus, pegi solat maghrib then terus pergi tunjuk kedai keris depan Putra LRT Damai kat member sorang ni, Azfar yg teringin sgt nak beli. Huhu.

Pastu gerak pegi dinner kat Sri Gombak. Yeayy!!! Makan malamku telah di sponsor penoh oleh due org memberku yg da bekerjaya. Hehe. Thanks to Azfar and Radiah. Lepas perot da kenyang, kitorg pun bertolak pulang kerumah masiing2. Maklumlah, esok Azfar dan Radiah kerja.

Sampai umah jam 1045mlm. Huhu. Lame jugak aku keluar umah hari ni. Hmm. Tak pe la.
Sekali Sekala
Due kali Due kala
Tiga kali Sudah Terbiasa
Hehe.

Oklah. Panjang jugak post kali ni. Biar lah. Bukan ade org nak bace pun. Hehe. Cau dulu. Wallahualam.

Comments

  1. awan: alhamdulillah..hehe...

    jenny: ko sarankan name blog ak "ntah la"??..haha..aku pn rase cam tu gak..raye taun ni x semeriah thn2 sblm ni..huhu

    ReplyDelete
  2. awan: alhamdulillah..hehe...

    jenny: ko sarankan name blog ak "ntah la"??..haha..aku pn rase cam tu gak..raye taun ni x semeriah thn2 sblm ni..huhu

    ReplyDelete

Post a Comment