Shopping Raye

Assalamualaikum.

Pjam celik pejam celik..
sdr2 da masuk mlm ke 29 ramadhan..
hhmmm..
cpt btol mase blalu..

sdr2 da dkt nk raye da..
camne pulak dgn persiapan raye??

da mule masak lemang??
da mule masak kuih raye??
da mule jahit langsir baru??
etc..

biase la..
org zmn skrg ni..
kalo rye sume nak baru..
baju baru..
kereta baru..
langsir baru..
awekss baru..
Oopss..hehe..

sbnrnye..

ptg td..
aku bru jer lpas shopping rye..
hehe..

tp takde la byk sgt baju beli..
sbb bajet pun juz rm150 jer..

taun ni mmg mk aku kate tak yah beli baju melayu utk raye..
sbb baju mlayu tempah mase abg aku kahwin dulu baru lagi..
hhmm..
aku pun tak kesah sgt..

mk aku suh beli baju jalan jer..
dlm kpale otak ak mase tu..
terbyg suar jeans and t-shirt kolar jer..
sbb boleh pakai mase nak ke kelas nnt..
hehe..

so..
ptg td aku kuar ngan family ak..
pegi alpha angle..
punye la lame aku usha suar jeans..
sume majoriti bukan pilihan hati..
hehe..
dekat 2 jam aku usha..

last2 beli jeans biase jer..
brand BUM..
famous la jugak..
then kebetulan ade pulak t-shirt yg smart2 kat sekitar tu..
ape lagi..
balun jer..
haha..


..baju raye!!..:P

habes shopping dlm lingkungan jam 200 ptg..
hhmm..
pastu teman parent aku pegi carrefour nak beli groceries..
aku pulak amek kesmptan beli minyak wangi..
mklumla..
minyak wangi sblm ni da habes..
hehe..



..first tyme pkai mnyk wngi brand ni..agk2nye ok x?..huhu..

pulang ke rumah jam 330ptg..
smpt tunaikan solat zuhur kat umah..
huhu..

balik dlm kepenatan..
stkat ni jer celoteh aku mlm ni..
Wallahualam..

*SELAMAT MENYAMBUT KEDATANGAN BULAN SYAWAL*

Comments