Hard & Busy Weeks

Assalamualaikum.

hmm.
Sejak due menjak ni aku selalu jer lalui hari-hari yg agak malang..
bukan ape..
setiap ari ade je yg tak kene..

cam skrg ni aku mengalami sakit tekak yg agak teruk..
nak berckp pun siksa giler..
plus batuk2, selesema..
ade jugak cam rase nak demam..
huhu..

pastu pulak..
petang tadi baru je aku terima 'surat cinta' dari guard Uia Gombak ni..
Aduusss..
sebab parking moto salah tempat jer..
bukan sengaja pun..
sebab pagi tu hujan lebat..
so kene la cari parking berbumbung sikit..
huhu..
tak pasal2 melayang rm50..

pagi tadi jugak aku baru habes exam midterm..
officially..
sbb pg td last paper mid term..
iaitu paper Engineering Drawing..
agak susah gak lah n complicated sket..
pape pun aku berjaya habeskan jwb semua soklan..
alhamdulillah..
harap2 leh pass paper ni..
amiin..

then..
mggu depan merupakan mggu yg agak stress yg akn aku lalui..
sbb mggu depan jer..
ade 2 quiz statics, 1 quiz calculus, n presentation Ungs..
Hoho..
harap2 aku leh bsedia..

tapi..
baru aku teringat..
ujung mggu ni jer aku da ade due invitation open house member..
due2 umah kat wgsa maju..
pastu ari sabtu ni pulak ade Gayong Perdana kt ampang..
pun nk pegi jugak..
haha..
camne la agknye aku nak redy utk quiz n presentation mggu dpn..
huhu..

wallahualam..

Comments