Iftar Anak Gayong

Assalamualaikum.

fuhh..
penat2..
baru jer balik dr kuar ngan member..

sbnrnye..
tadi ade iftar ngan member2 silat gayong..
tu pun last minit bg tahu..

iftar kat kfc..
yg dtg..
raja, ibnu, ishkandar, amin, ayoi, faiz and yg len..
aku sebut name mane yg aku knal jek..
hehe..

habes makan...
pegi solat maghrib kat surau..
tak pasal2 aku kene jadik imam lagi..
ape muka aku ni cam muka imam ke??
huhu..

pastu..
mule2 rncg nak pegi kepong..
tapi tak jadi..
last2 masing2 balik umah..
tinggal aku ngan raja jer..

kitorg pegi solat tarawih..
kat masjid muttaqin, wgsa mlwt..
then, bantai moreh sikit..
terus grak ke rumah marzuq..
dtg juz nak melawat..
sbb tengah stuck tak tau nak watpe..
haha..

sembg punye sembg..
smpi cuaca kelihatan..
ade simptom2 nak hujan..
terus beransur pulang..
hmmm..

sampai jer umah..
terus mangadap laptop..
tulis post nih..
haha..

wallahualam..

*gmbr tak smpt nak snap..
sbb ngah busy mkn td..
haha..

Comments