Habes Cuti Raye!!

Assalamualaikum.

Hhmm..
Hari ni dah nak mule kelas dah setelah hampir due minggu cuti sebab celebrate eidul fitri. Huh~ Cam tak caye jer. Cepat btol mase berlalu.

Banyak jugak open house yg aku pegi sepanjang cuti lepas raya. Biar aku cube listkan yer.
1)Rumah Pak Ngah (Sri Rampai)
2)Rumah Shaufi Fikri (Selayang)
3)Rumah Cikgu Halim (Gombak)
4)Rumah Coach Habizan (Kg. Sg. Penchala)
5)Rumah Syahidah UiTM (Ukay Perdana)
6)Rumah Mak Saudara (Selayang)
7)....etc

..open house umah Cikgu Halim..

Setakat yg aku ingat jer aku tulis. Tapi, at last kesemua lemak2 yg aku telah bentuk hasil dari pegi semua open house kat atas ni, aku terpakse kurangkan sebyk 3 kg. Sebab hujung bulan 10 ni dah ade game silat kebangsaan. Huhu. Terpakselah mule balek kehidupan aku sebagai atlet negeri yg terpakse jogging kalo ikotkan setiap ptg. Tapi ak tak pasti mampu lagi tak aku jogging seperti dulu.

Plus, sekarang ni tahap ke'busy'an aku semakin bertambah sebab setengah semester yg terakhir utk sem ni penuh dgn quiz yg tertinggal, presentation utk beberape subjek dan assignment2 yg melimpah ruah. Huhu.

Pape pun ak kene cube lalui nyer.

..gambar hiasan!!..
..terjumpe!!
..gambar abg aku bersama isteri & anak di rumah mertuanya pd pg raye..

Wallahualam.

Comments