Busy

Assalamualaikum.

Fuh~ busy pulak aku sejak due menjak ni. Nak online pun tak sempat. Ni pun kire sanggup stay up semata2 nak update blog. Hehe. Padahal sebab esok ade quiz. :P

Aku sekarang ni agak busy ngan training silat utk pergi 'game open selection utk kebangsaan peringkat dewasa' yg akan diadakan hujung minggu ni kat shah alam. Kemungkinan besar aku akan mewakili team elit selangor utk kategori regu putera. Training pun baru jer mule ari sabtu lepas. Dengan fitness nyer cam hampes tambah pulak problem sorang dari team aku tak dapat nak join sebab parent tak bagi lak.


..tempat kitorang training..sg. penchala..


..no giliran utk setiap kategori..arggh!! asyik2 dpt giliran terakhir..aduss..

"Team regu putera ni merupakan kategori berkumpulan seramai tiga orang mempersembahkan pergerakan baku secara serentak dan seragam dimana rincian gerakannya selaras satu dunia."

Nasib baek ade sorang lagi member yg memang pernah main kategori regu. So, senang sikit nak touch up die utk game ni. Pastu aku pulak bingung giler pasal assignment aku yg kian bertambah. Disebabkan aku terlalu busy minggu ni aku terpakse mintak member aku settlekan group assignment sorang2. Sorry yek.


..assignment lagi!!..

Huhu. Maleh nak berceloteh panjang. Just nak bg tau aku ni busy jer. Hari ni jer mule kelas pukul 830 pagi sampai pukul 330 ptg. Pastu terus bergegas ke sg. penchala utk training silat then malam nyer pulak gerak ke uia pj sebab ade member buat demo utk martial art exhibition.


..pendekar2 demo..

Fuhh~ penat giler arini. Kalo ikutkan hati cam maleh jer nak stay up. Ngantok sangat. Tapi pikir tak redy utk quiz esok jer ni. Okla. Nak cau dulu. Study sikit ag then nak tido. Wassalam.

Comments