Pre-Registration for Sem 3(10/11) & Sem 1(11/12)

Assalamualaikum.

Alhamdulillah,

Selesai sudah sesi pre-regestration untuk subjek yang akan aku ambek sem depan (short sem) dan first sem second year nanti. Huhu. Macam biasalah, bile time pre-reg jer confirm ade jer masalah dengan connection internet UIA. Kejap-kejap terputus. Kejap-kejap connection time-out pastu suruh refresh browser balek. Bile dah refresh kene sign in balek. Nak sign in kene isi no matrik dengan password yang panjang berjela. Bile dah sign in, nak add subjek jer tetibe kata'Section Closed!'. Aduss. Memang men'tensi'kan. Tapi itulah rutin setiap kali penghujung sem. Nak kata upgrade, tak upgrade-upgrade lagi wifi UIA ni. Yang susahnya student yang nak buat pre-reg. Pastu bile nak add manual pulak, tak approve dan macam-macam lagi. Pe cer!!

..bagi masa 24 jam tapi tak sampai 15 minit section closed..ape ade hal!..

Huh~ Lega pulak hatiku bile dah keluarkan hampir 50% perasaan 'tension' aku pasal pre-reg tadi kat sini. Ok lah, malas nak berleter pulak kat sini. Agak moody sikit malam ni sebab terpaksa turun training silat sepanjang weekend ni dalam keadaan minggu depan yang penuh dengan quizzes. Arrgghh!!

So, disebabkan masa aku buat pre-reg tadi ade problem sikit menyebabkan aku lambat sign in. Kesannya, aku terpaksa reserve kan 3 subjek untuk sem 1 second year nanti sebab section/group dah penuh. Huhu. (T_T) Ape nak buat. Harap-harap dapat. Hmm. Berikut adalah semua subjek yang aku ambek.

..Short Sem..

..Sem 1 Second Year (2011/2012)..

Harap-harap semua subjek yang aku reserve tu dapatlah aku add masa registration betul-betul nanti. Hmm. Ok lah. Sekadar perkongsian yang aku rasa tak memberi kesan pada sesiapa. Wallahualam.

Comments