Friday, 4 November 2011

Trafik Lancar : Balik Kampung


Assalamualaikum.

Cuti Raya Eidul Adha dah mula. Bermakna misi untuk pulang ke kampung halaman pun dah mula. Alhamdulillah. Bertolak pulang ke kampung sekitar jam 1130 pagi tadi. Selamat tiba jam 1230 tengahari. Agak terkejut kerana trafik tak sesak macam dijangka dan lancar sepanjang Lebuhraya PLUS menuju ke RAWANG. Hmm. Tapi kenape kejap semacam jer kan perjalanan pulang ke kampung? Sebab kampung halaman aku hanya terletak di Bandar Tasik Puteri, Rawang. Haha.

punyelah takut sesak kat tol Duta, siap ready topupkan touch n go. tengok2 lengang je. Haha.

Sibuk online. Tetibe baru sedar dah tinggal 500m jer lagi nak sampai. Haha.

Awasilah had kelajuan kereta anda!
Tapi memang SIKSA gila nak drive atas highway bawah 110km/h. Series!

Cuti seminggu sempena midbreak dah pun bermula bermaksud karier sebagai blogger aktif bakal bermula kembali. Woha!

p/s :Tapi aku pelik. kenape Tol Gombak jem semacam jer masa nak bertolak tadi. Mungkin ramai yang menuju ke TIMUR berbanding ke UTARA dan SELATAN.

Wallahualam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...