Celoteh Pagi

Assalamualaikum.

Selamat Pagi Semua!!!
Pagi ni kelas aku mule pukul 1130 pg. So, lepas solat subuh aku bace mathurat then terus mengadap laptop start surfing. Ngah bosan2 surf internet, usha la jap blog aku sendiri. Huhu. Pastu, barulah aku sedar...

...lame jugak aku tak mengupdate blog templates aku nih. Padan la rase cam boring jer bile tengok page aku sendiri. Haha. Kalo penulis nyer pun dah bosan apatah lagi pembaca nyer. Betol tak? Hehe. Tapi aku tak harap sesape bace pun blog aku ni atau dengan kate laen 'MyStory' yakni name blog aku sekarang ni. Sebab cam aku kate dulu semua penulisan aku kat 'MyStory' ni hanya berkisarkan kehidupan aku yg didokumentasikan bagi mengenang balek detik2 pahit manis sepanjang aku bergelar khalifah di atas muka bumi ni. Hehe. Poyo lak ayat aku.

..Header Dulu..

..Header Sekarang..

Tapi aku maseh tak puas hati ngan aku nyer header sebab rase cam tak attract. Yer la, takde idea la katekan. Mungkin header kali ni utk sementara waktu jer sebelum aku mengeluarkan header yg terbaru nnt. Name blog ni pun aku maen hentam jer ape yg ade dalam kepala otak aku sekarang ni. maklumlah, orang ngantok tapi dipakse menulis. Hehe. Tapi aku tak di pakse cume aku terasa tercabar tengok page/blog sahabat2 yg cantik2 and gempak2. Huhu.

Ok la. Malas aku nak berceloteh pepanjang. Setakat ni jer dulu. Wallahu'alam.

Comments

  1. Wah, sudah maju ye skang... btw, compare 2 previous header ngan skang, header skang nmpak lbh gah... 2 pndapat sy... yg pntg, input die mmg x pernah bosan laa... hahhaha..

    ReplyDelete

Post a Comment