Simptom Nak Sibuk


Assalamualaikum.

Alhamdulillah dah genap 2 minggu aku belajar kat UIA Gombak nih. Baru 2 minggu pun nak kecoh kan. Haha.

Sekarang ni aku dah mule ade simptom2 nak busy belajar. Mane tak nye baru seminggu setengah belajar dah ade quiz untuk subjek Electric Circuit esok. Adoyai~ ready ker aku ni. Huhu. Pastu dah kene mule wat assignment utk 2 subjek lagi iaitu UNGS ngan Statics.

Agak culture shock jugak aku belajar kat sini. Bayangkan kene wat assignment utk topic yang belum belajar ag. Huhu. Tapi nak wat cam ner, itulah UNIVERSITI. Bak kata sorang member aku dulu, kalo kat universiti ni kebanyakan lecturer tak mengajar pun, student jer yg ajar (presentation). Keje lecturer bg markah and soklan. Tapi tak semua subjek ade presentation contohnyer subjek calculus yg kene byk buat soklan exercise bebanyak sampai paham.

Then, kesibukan aku semakin menyerlah lagi dengan jadual aku yg agak pack. Sem ni aku amek 16.5 credit hour. Byk gak. Kalo kat matrik dulu paling byk pun aku rase dalam 13-14 credit hour jer. Huhu.

..Confirmation Slip..list semua subjek yg aku amek sem ni..Huhu..

..jadual aku utk sem 1 10/11..

Harap2 aku dapat manage mase aku sebaiknyer. Dapat bahagi mase utk belajar, berehat n bersilat. Sekadar perkongsian tentang keadaan yg aku ngah hadapi skrg ni. Wallahualam.

Comments