Lame Tak On9


Assalamualaikum.

Alhamdulillah.
Dapat jugak aku online setelah hampir seminggu menghadapi masalah connection internet wifi uia nih. Tension giler. Ni pun aku pinjam broadband member bilik. Thanks to him.

Takde ape yg terlintas kat kepale otak aku sekarang ni. Maklumlah, kebetulan jer malam ni leh online. Huhu. So, just aku agak bosan sikit duk bilik tak leh online. Kalo dulu tiap ari aku online untuk mengubati rasa bosan. Tapi sekarang ni nak online pun tak leh. Tahap kebosanan aku bile mase takde kelas tu kian memuncak sampai satu tahap selalu kuar jejalan.

..gambar hiasan..

Tapi bile tengok balek aku rase ada baik buruk nyer kalo tak leh online selalu. Huhu. Antaranyer...

Kebaikan :-
-Boleh tumpu lebih kepada study topik2 yg susah/tertinggal mase lecture.
-Takde leka dan membazir masa dengan mengadap laptop yg sepatutnye leh gune untuk ibadah.

Keburukan :-
-Susah dapat updated news. e.g: Berita Harian etc.
-Nak cari maklumat utk assignment online tak dapat.
-gian nak blogging and facebooking.

Banyak lagi kot. Tapi ni jer yg leh kuar wat mase ni. Huhu. Just nak tunjukkan yg betapa pentingnye internet zaman sekarang ni. Ade jugak manusia yg tak leh idop kalo takde internet sekarang ni.

Rasenye setakat ni jer dulu. Dah lewat pulak. Nak tido dulu. Esok ade kelas. Takot bangun lewat lak. Cau dulu. Salam.

p/s: harap2 connection wifi uia utk laptop aku nih kembali pulih seperti biase. Amin~

Comments