Menguap? Fakta @ Auta

Assalamualaikum.

Kali ni aku nak kongsi sikit satu fakta atau mungkin auta, aku pun tak berapa pasti sebab ia bergantung pada seseorang tu sendiri. Hmm. The fact is MENGUAP atau dalam bahasa mat salleh nye YAWNING merupakan salah satu perbuatan yang mudah berjangkit. Haha. Tak percaye?

Dulu aku pernah terdengar sahabat aku cerita, beliau pernah mendengar satu ceramah motivasi pasal ape ntah. Tapi diselitkan dalam modul ceramah tu pasal menguap ni. Mula2 ramai jer orang tak percaya yang menguap ni mudah berjangkit walaupun kita tak berasa mengantok. Pastu, penceramah tu pun tanpa segan silu memasangkan satu video rakaman orang menguap. Boleh tahan lama jugak video tu. Tapi end up memang semua audien mase tu menguap sekali. Haha.

Tak percaye jugak? Haa. Meh tengok gambar kat bawah ni.


Haa! tengok korang dah menguap dah. Tak yah tipoo! Aku nampak. Haha. Ni baru gambar, belum video nye skali. Kalau rajin test carik kat Youtube. Sayangnye internet aku tak cukup laju macam Ferrari untuk download video dari Youtube. Woha!

Wallahualam.

Comments

Post a Comment