Surat Tawaran

Assalamualaikum.
(..UIA Gombak!!!..nantikan kehadiranKu..)

Tetibe pagi ini terdetik nak menulis satu post pasal surat tawaran yang aku dapat untuk sambung belajar ke peringkat Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Kejuruteraan Mekanikal-Automotif kat UIA Gombak awal bulan Julai ni. Huhu.


*click to enlarge*


*click to enlarge*


*click to enlarge*


*click to enlarge*


*click to enlarge*

Terasa cepat jer mase berlalu. Dulu aku pernah mengimpikan kehidupan seorang insan bergelar mahasiswa. Aku terasa tercabar pabila melihat sekumpulan golongan mahasiswa yang lancang berhujah menegakkan sesuatu dan sering terasa ingin berada dalam golongan tersebut. Aku jugak pernah inginkan satu suasana kehidupan di universiti seperti dalam cerite-cerite Mat Saleh. Huhu.

Kini aku dah mendapat peluang tersebut. Walaupun aku rase suasana kehidupan di universiti yang bakal aku tempuhi ini jauh berbeza dari ape yang aku impikan, bagi aku cukup sekadar memenuhi impian aku untuk bergelar mahasiswa. Cume aku terasa banyak lagi kekurangan yang perlu aku perbetulkan. Banyak lagi pengalaman yang perlu aku kutip sepanjang aku berada dalam zaman mahasiswaku ini.

Kalau dulu bila tanya balek abang aku, senior-senior aku, dorang semua terima surat tawaran menerusi post. Kekadang ade yang tak sampai ke rumah masing-masing dan macam-macam masalah lagi. Tapi kini dengan pembangunan teknologi di era globalisasi ini, surat tawaran boleh didapati dengan hanya satu 'klik'. Cume yang penting kene ade jaringan internet jer. Huhu.

Ape yang aku merepek ni. Ape yang aku melalut ni. Tu jer kot. Sebenarnye aku saje nak post surat tawaran aku jer. Haha. Ok, setakat ni dulu. Di lain hari kite bersua kembali. Wallahu'alam.

p/s: Adoyai~ kenape majority member aku semua dapat register sesi 11am-1pm. Tapi aku pulak kene register pukul 2pm-4pm nyer. Huhu. Tak dapat lar aku sebilik ngan dorang semua. Takpe2 aku kene belajar berdikari, bukan beli kari. Haha. Sekian.

Comments

Post a Comment