AGD Pssgm Uia PJ !!!

Assalamualaikum.

Maaf kepada sesiape yang nantikan post dari saye berkenaan program Annual Grand Dinner tempoh hari. Haha. Macamlah ramai sangat yang nak bangat tengok blog aku nih. Woha!

Anyway, kepada sesiapa yang tak tau pape. Meh sini aku khabaq mai la yek. Sebenarnya, pada hari Sabtu yang lepas bersamaan 29hb Januari 2011, Kelab Silat Seni Gayong Uia Pj telah mengadakan satu majlis Annual Grand Dinner bertempat di Al-Malik Faisal Hall (Left Wing). Majlis tersebut telah dihadiri oleh Gurulatih Gelanggang, Yang Berbahagia Cikgu Selamat Haji Mat Raji, Yang Berbahagia Al-Fadil Ustaz Shapizan Johari sebagai Lecturer Penasihat (kalo kat sekolah dulu orang panggil Guru Penasihat..haha..:P) Kelab Silat Seni Gayong Uia Pj, senior-senior silat yang dijemput khas dari Uia Gombak dan seterusnya anak-anak gayong Uia Pj. Assalamualaikum w.b.t.

Ewah! Macam intro bagi speech pulak. Haha. Ok. Tentang AGD kali ni, alhamdulillah. Segalanya berjalan lancar cuma adelah segelintir tu maseh kelihatan perlu diperbaiki. Tapi honestly speaking bagi pihak diriku, aku berpuas hati dengan ape yang korang have try so hard untuk meraikan anak-anak gayong Uia Pj second year yang akan meninggalkan CFS.

Diharapkan kalian semua sentiasa bergerak walaupun tak disuruh (proaktif) dalam mengembangkan Gayong di Uia Pj tersebut. Kalo boleh biaq depa-depa kat luaq sana kenal sama kelab kita. Ingatlah pesanan dari semua senior-senior tempoh hari dan pastikan post mortem yang dijalankan dapat memperbaiki segala kekurangan dan dapat menjadikan program-program korang seterusnya gempak.

Antara gambar-gambar yang sempat aku ketemu dalam facebook salah sorang committee yang terlibat dengan AGD tersebut :-


..backdrop..


..persiapan awal..


..speech dari Cikgu Selamat dan Ustaz Shapizan..


..gimik @ persembahan tempur..


..anak-anak gayong Gelanggang Uia Pj..


..Ukhuwwah fillah abadan abada..

Bagi pihak batch aku dari Uia Gombak, thanks very much for the invitation. Harap-harap program seterusnya cam tu gak la ek. hehe. Sekian. Wallahualam.

p/s : Credit to Syazwan for the photos edited. :)

Comments

Post a Comment