Cuti MidSem Bermula

Assalamualaikum.

Salam dihulur pembuka bicara,
langkah pertama untuk berkata,
tapi sudah ketandusan idea,
tapi masih nak update juga.

haha~
takde keje aku nak berpantun. Pantun 4 kerat yang dicipta tak sampai 20 saat. Huih. Sekarang ni aku maseh ade kat Uia. Member sebilik sume dah pulang ke kampung halaman mereka. Ade yang kat Johor, ade yang kat kelantan. So, tinggal aku jer keseorangan. Hmm..

Sebelum tu aku nak perkenalkan lambang/logo blog Rintihan Qalbi yang telah selamat diciplak..ehx2 silap pulak, dicipta dengan gabungan dua abjad yakni R dan Q. Haha.

..dengan ini aku isytiharkan..


Ok, habes-habes pasal bende mengarut. Sekarang ni aku tengah pening pikir. Macam sekarang ni kampus aku dah mula cuti seminggu. So, aku tengah pikir sama ade nak bawak ke tak sume barang-barang berharga milikku balek umah. Hmm~

Antara barang yang aku perasan berharga ialah..

..my laptop..confirm bawak balek..kalo tak camne nak update blog..hehe..

..my speaker with base..

..my printer untuk bisnes 'RQ Printing' kelak..ngee~..kidding..

..my bike..

..our (me & my bro.) car..

haa..mane satu nak bawak balek ni..hmm..wahai barang2ku yang berharga, nantikan keputusan tuanmu ni..haha..

jelas lagi bersuluh aku ngah tak tau nak watpe kan?? hehe..cau dulu..yakot maken tulis maken mengarut lak..wassalam.

p/s : Malam ni aku dijemput menghadiri Annual Grand Dinner Pssgm Uia PJ. Semoga adek2 gayong Uia PJ a.k.a. Committees dapat membuat sesuatu yang mengejutkan malam ni. Woha!

Comments