Baru!!

Assalamualaikum.

fuh~ lama betol aku tak menulis ape2 dalam blog aku ni. Kalo dulu aku tngk member2 yg ade blog tapi tak update2 sampai le ni..mesti aku ckp memcm..yerla.. da ade blog tapi tak reti nak update pulak..nah! skrg ni aku pulak..haha..atas sbb kesibukan memanjang..

huh~ skrg ni kelemahan aku pulak bile tang menulis ni..dah shok2 menulis..tibe2 blank..tak tau nak tulis pe..huhu..

by the way..skrg ni aku da miliki my own printer+scanner+photostat kat bilik ak di Uia..aku beli mase karnival pc fair kat Uia Gombak ni mggu lepas..aku beli harga die Rm210 plus 4 botol ink warna+hitam..ingtkan murah lah kan..kata pc fair..tngk2 bile tnye member ak..die kate member die ade pegi usha n pegi beli printer yg sama jenis, sama warna, sama design kat Low Yat tp dgn harga yg jauh lebih murah..iaitu RM180!!! arghh..tensi betol..mcm cibai jer cinapek yg jual kat pc fair Uia ni..takpe2..sabo jer la..pape pn skrg ni takyah aku penat2 pegi kuar bile nak print or photostat..ngee~


..Canon MP258..

kpd student Uia Gombak...yg mane nak print+photostat+scan korgnye assgnment ke, proposal ker, atau pape pn leh la jenguk di NaZ Printing Centre di C.3.4, Mahallah Salahhudin..tp kalo ak ade mase tu la ek..hehe..sbb ak tak rncg nk mule bisnes printing dulu utk mase yg terdekat ni..sbb terasa agk busy ngan komitmen luar..tapi mmg ade perancgn satu ari nnt nk bukak printing centre kat bilik ak di Uia ni..insyallah..hmmm..

ag satu alhamdulillah..skrg ni terbukak hati mk bapak aku nk belikan satu kereta utk aku ngan adek aku khas utk kami bwk pegi Uia Gombak ni..thnks mom n dad..we really appreciate it..tp no plat nye gune no plat keta lama kitorang..keta kancil kuning a.k.a. 'Milky'..tp setelah ditrade in tuka keta Viva Exclusive Elite..yeaahh!!


..tngk keta nye jer tau..jgn g usha orgnya..hehe..



..baru!!..haa..yg ni leh tngk orgnye..hehe..

ok la..stkt ni jek dulu..nak pegi stdy jap..ade quiz pulak ptg ni..sekian..wallhualam..

Comments