On The Day Of 1/1/11

Assalamualaikum.

SIBUK!!!!!

Kata-kata yang aku rasa dah memang masak dengan fikiran aku sekarang ni. Sampai dah naik bosan aku dengan kesibukan yang tiada penyudahnya. Setiap hari ade saje benda yang kene buat. Assignment jangan nak dicakap. Plus quiz yang datang bertubi-tubi setiap hari sepanjang seminggu. Woha! giler betol. Malas la aku nak cakap pasal sibuk. Bosan dow!

Ok. Sekarang ni aku terasa nak berceloteh sikit pasal apa yang berlaku pada 1/1/11 yang lalu. Hmm. Seperti yang aku kata dalam post sebelum ni, hari pertama setiap tahun merupakan hari ulang tahun perkahwinan ibubapaku. Tapi untuk pertama kalinya tahun ni, bapak aku volunteer nak belanja makan luar (fast food) setelah hampir bertahun lamanya memboikot restoran-restoran makanan segera ni. Huhu.

~A&W!! (JJ AU) Here we c0me~

..ngah order makanan..ish3..perot ngah berbunyi mase ni..hehe..

..baru sampai jer makanan..pastu tak malu suruh pekerja A&W tu tolong snap picture kitorang..haha..thx brO..

..3??..hmm..

..yeah!! my meal of kos..:P

..our desert..yumm~..

..my dad..

..my mOm..

Hari tu jugak tetibe baek pulak hati bapak ku bawak pegi Pertama Complex (KL) nak sponsor belikan jaket untuk aku naek moto. Huhu. Siap ade beli sarung tangan naek moto lagi tu. Maklumlah, aku ni sejak due menjak selalu sangat bawak moto malam2. Thanks Dad!

..sport glove..

..Smart siot!! haha..masok lif tekan sendiri..ngee~

That's all for now. Mungkin lepas-lepas ni aku akan jarang update blog ak ni. Akhir kata, terima kasih banyak2 mak dan ayah for the things and meals of kos. Hehe. Wallahualam.

Comments