Hari Minggu Yg Sibuk

Assalamualaikum.

Terasa lama diri ini tak berblogging..
Mgkn disebabkan diri ini terlalu sibuk dgn pelajaran..
tambahan pulak skrg ni laptop aku buat hal pulak..
bertambah jarang lagi lar aku akn menulis..
huhu..

insyallah..
kali ni aku nak berceloteh sikit pasal hari minggu yg baru jer berlalu..
dimana aku tak habes2 dpt invitation pegi open house umah org..
ape famous sgt ke aku ni..
haha..

hari sabtu lepas..
ade 3 org buat open house..
umah marzuq kat wangsa maju..
bertolak dr uia lepas zohor..
sampai sane..
tngk2 rmai gak dak uia ade skali.
pastu..
ptg tu gak rncg nak pegi open hse umah muslim kat bangi..
mule2 cam tak yakin jer nak pegi..
sbb tengk cuaca cam nak hujan jek..
pastu last2 pegi gak..
redah jer..
konvoi tiga moto (ak, raja, ishkandar)..
alhamdulillah sepnjg perjalanan tak ujan lgsg..

sampai kat umah muslim..
tngk2 semua meja dah kemas2..
tinggal meja VIP jer..
aku terserempak ngan Pak Cik Aminuddin Yahaya, S/U Isma..
borak2 sikit..
pastu teros menjamu selera..
kitorg pun mkn kat meja VIP dgn muka x malu..
hekhek..

dan lepas tu pulak..
menuju ke umah ishkandar kat putra jaya (open hse secara ttibe)..
first time masuk umah dia..
apartment flat..
boleh tahan gak view dr umah die..
maklumlah..
tingkt atas sekali..
tgkt 14..
hoho..
lepas mkn..
solat mgrb jemaah ngan family beliau dan teros bertolak pulang..

pastu hari ahd nye pulak ade dpt invitation..
wedding kakak kpd member ak, Ibnu Shaban..
kat Sri Baiduri, Ukay Perdana..
mase wedding tu ade persembahan silat dr group member2 aku..
silat gayong..
yg dianggotai oleh..
ishkandar, ibnu, raja, arifuddin, ayoi dan dua pesilat puteri..
mule2 ingt ak nak join..
tp sbb sampai2 jer kat majlis tu...
prsembahan dah nak mule..
pastu paham2 jer la..
hmm..
ckg rais ngan ckg jasmi juga turut hadir dlm wedding tu..

stkat ni jer dulu..
nak upload gambaq..
intrnt lembap nk mampuih..
sekian..

Comments