Jom Study!!

Assalamualaikum.

Alhamdulillah.
pagi yg penoh ketenangan..
dan kesepian..
mmg waktu yg terbaik utk mengadap buku..
hoho..
sdg2 aku meng'online'kan diri..
aku terdgr perbualan dibwh..

*****

akal :
oit!!
exam da x lame da oit..
bile nak study ni??

nafsu :
yeke??
bukan lame ag ker??
ari ahad ni kan..
lame ag too0..

akal :
kepale otak hang lame..
cube pikir balek..
sempat ke ko nak study sume subjek..
ko ade 5 ari jer dari skrg..
ari kames ni ko ade exam CAD..
cnfrm2 rabu mlm ko stdy CAD punyer..
abes tu bile nk stdy sbjk len??

nafsu :
ari slain ari kames tu??
sikit jer kene stdy..
lek ar..
tak yah kelam kabut..
be cool..

akal :
coolent agent boleh ar..
tengkorak ko..
ko ingt ni exam midterm ker??
ni final la WOIII!!
exm yg menentukan CGPA utk sem2 dpn..
ape cite ngan penglibatan ko ngan game silat kebangssan ni pulak??

nafsu :
hoho..
insyallah aku join kalo masa game tu jatuh bukan pada masa paper ak..
kire aku jd runner kot..

akal :
habes tu..
ko tak terpkir ker..
kalo buat nyer game ko tu jatuh pd ari slase pg (3/11)..
ptg tu ko da ade exam circuit..
sempat ke ko nak stdy..
dgn nak rushing balik kl dr perak nyer..

nafsu :
ala..
ari2 sblm tu bleh stdy kan..
tak de mende la..
bukan bg effect pape pn..

akal :
kepale ko..
kalo bg effect pn..
bukan ko rase pon..
aku jugak yg menanggong risiko..
camne pulak mk bapak aku kate kang..
silap2 die salahkan silat pulak..
ade ko pikir cam tu x??
cnfrm tak kan..
ko ape tau..
buat mende tak faedah jer..
pastu dgr jer ape yg setan suh wat..
cuba la ko ikot sikit aku ni..
ko patotnye ikot ckp aku..
bukan nye bisikan setan2 kat luar sne..

*****

ishh3..
ape ak wat ni..
da nak exam da..
jom stdy..
sekian.

p/s : baru jer lepas menikmati sarapan roti canai+roti planta kat Cafe Siddiq Uia Gombak..Burrpp~..Alhamdulillah..

Comments