Training.Open House Bro Harun.Jamuan Akhir Tahun Silat Smksp

Assalamualaikum.

Arrgghhh!!..
nape aku terasa cam tension sgt arini..
mgkn sbb mcm2 bende main dlm fikiran ak skrg ni..
huhu..

antaranya..

pasal game kebangsaan yg akan diadakan pd 2 hingga 7 nov ni..
aku sepatutnya wakil pesaka selangor maen kategori silat seni regu dlm game tu..
tapi malangnya..
pd 2, 3, 4 & 7 hb nov ni ak ade paper final exam..
Oh tidak!!!!
camne ni??
game ni dah lah selection malaysia..
game yg ak impikan setelah ak terlepas peluang 6 tahun yg lepas..
huhu T_T..
nak extend paper kene pegi discuss ngan lecturer setiap paper..
mintak buat special exam..
tp masalahnya..
surat utk game tak dikeluarkan lg..
adoyai~..
runsing betol pikiran ak skrg ni.
huhu..
dah lah nak redy utk game tu pun dah kene training setiap hujung mggu..
pastu kategori ak ni kategori kumpulan..
yg terdiri drpd tiga org..
tp sampai skrg..
tak ckup ag sorg..
huhu..


next..
pasal training mggu ni..
huh~
letih betol..
mule ari jumaat mlm..
bertempat di pergunungan palimbayan kg. sg penchala..
aku, anep ngan syida jer yg tiba mlm tu..
kitorg jgak kene bersihkan kwsn glgg and pasang matress..
training mule esok pg nye dgn 'kayuh' tepat jam 7 pg..
then..
ptgnye pulak..
aku mintak excuse training pegi open hse umah lecturer ak kat seremban..
bertolak lewat dlm kul 645ptg dgn menaiki moto bersama member ak, Umar..
hoho..
first tyme moto ak sampai seremban..
balik dr seremban sampai uia tepat jam 1000pm..
pastu aku terus gerak ke penchala balek..
sambung training utk sesi mlm nyer..
sampai pukul 1 pagi..
huhu..
penat betol bdnku..
then ari ahd ptg nye pulak ade jamuan akhir tahun silat smksp..
naseb baek coach releasekan kitorg semua tghari tu..
hoho..
bdn yg lesu dan letih maseh terasa smpai skrg..

then berckp pasal jamuan akhir tahun silat smksp..
fuh..

tak sangke lak aku ramai jugak org2 besar gayong dijemputnye..
Cikgu Selamat - Pengerusi Adat Negeri Selangor..
Cikgu Ezhar - Khalifah Besar Negeri Selangor..
Cikgu Rais - Khalifah Besar WP Kuala Lumpur..

pastu ade diselit penyampaian sandang kehormat oleh Khalifah Besar..
antara penerima sandang kehormat..
Cikgu Tn Haji Karim Ihwan - Mantan Pengetua Smksp..
Cikgu Muslimah Tahir - Pen. Kanan..
Cikgu Aida Joned - Pen. Kanan HEM..

penyampaian sandang yg jelas nmpk seni adat nye..
hoho..
tahniah silat smksp!!

..bergambar sebelom pulang..

pastu baru lah aku tahu..
nape setiap kali gurulatih2 adekan meeting..
aku selalu tak dpt info..
sbb no tel. ak yg ade kat dorg salah..
adoyai..
terlepas aku nak join meeting pssgm Gombak..
huhu..

aduss..
hampir terlupe..
esok aku ade VIVA..
ape tu VIVA??
VIVA tu lebih kurg cam exam tp dlm bntuk kene wat experiment depan lecturer individually..
hoho..
alamak!!
tak study ag..
ok la..
stakat ni jer dulu..
wassalam.

Comments