Open House Raja

Assalamualaikum.

Semalam..
3 Okt 2010..
hari Ahad..

Aku ngan roomate aku pegi open hse umah org lagi..
bulan syawal nak habes pun ade lagi org buat open house kan..
hehe..

hari minggu kali ni..
ade bekas roomate mase matrik uia dulu..
Farhan aka Pa'an..
lawat kitorg kat uia gombak ni..
maklum la..
dak matrik semua dah habes paper..
merdeka la kate kan..


..Ahmad Farhan Najwan a.k.a. Pa'an..
..habes blaja kat matrik uia lmbt sket sbb last minit tukar kos (engin>physical science)..

sebenar hajat die turun gombak..
nak pegi open house umah ustaz die mase die skola dulu..
alang2..
die lawat lah kitorg sbb dah lame tak jumpe..
die pun lepak tidur kat bilik aku..
hmm..

pastu..
hari sabtu tu..
die boleh pulak ajak aku ngan roomate aku pegi open house umah ustaz tu..
kitorg yang len ni (Jeni, aku, umar) dah lah lgsg tak kenal ustaz tu..
tapi sebab ade makan2..
tak leh tolak nih..
hehe..
lagi2 member aku jeni tu..
pantang dgr makanan..
mesti dtg punyer..
haha..

Pegi open house umah ustaz tu..
dalam kul 230 ptg..
kat kawasan greenwood jer..
pegi sane konvoi naek 2 moto..
moto ak ngan pa'an..

sampai sane jer..
salam2 ngan org sekeliling..
terus menjamu selera..
maklumlah..
perot lapar sgt sbb tak lunch ag hari tu..
huhu..
habes jer makan..
sembg2 sket..
terus beransur..


..aku & Umar di open hse umah ustz..


..jenny, pa'an & Umar (lagi!!)..

next destination..
tanpa dirancng..
terus menuju ke open hse umah Raja Zhafri..
kat Wangsa Maju..

pun cam biase..
sampai jer..
terus makan ag..
walaupun perot mase tu ngah kenyang giler..
sebab pegi balun makan byk2 mase open hse umah ustaz td..
hoho..
tp sbb nk jaga ati tuan umah..
yg tak henti2 suh mkn..
suh tambah ag..
layan jer la.,
huhu..
beransur pulang ke uia jam 530 ptg..


..di open hse umah baru Raja..

alhamdulillah..
cuaca ari tu baek jer..
tak hujan dan tak panas terik..
hmm..

mlm tu pulak aku pegi ag sekali umah Raja..
haha..
mmg tak malu btol aku nih..

tp sbb malam punye invitation..
semua dak2 gayong..
plus ade dua org cikgu silat dtg..
takleh lepaskan peluang..
hehe..
Cikgu Rais ngan Cikgu Jasmi dtg..
aku pulak bwk member, Tho yg takde kene mengena ngan silat dtg sekali mlm tu..
mmg stuck giler mamat tu..
hakhak..
sian btol..
takpe lah..
janji skrg ni die dah pandai salam gayong..
haha..


..ukhuwah gayong..bersama ckg rais & ckg Jasmi..

bertolak balek uia dlm kul 1100 mlm..
sbb aku ade quiz ngan report kene submit esok pg nyer..
huhu..

ok..
tu jek..
wassalam.

Comments

  1. Assalamualaikum. Tumpang tanya. Masih ada contact dengan Ahmad Farhan Najwan ke?

    ReplyDelete

Post a Comment