My Last Meeting

Target Group : Head of Bureaus and Mainboard of Pssgm Uia PJ

Date : 14 Jan 10
Venue : C001
Time : 930pm (after isyak prayer)

Attendances :-
-Nazrul Azam (Presiden)
-Amira Fatin (Vice Presiden 1)
-Nazrul Arif (Vice Presiden 2)
-Marzuq Imran (Secretary)
-Fitrah (Vice Secretary)
-Suffian (Treasurer)
-Munirah (Vice Treasurer)*absent.
-Saifuddin (Head of TnT)
-Shukri (Head of PnI)
-Hazwan (Head of AnR)
-Aiman (???)*teman fitrah.

Agenda2 :-

1) Tazkirah
*Tazkirah telah disampaikn oleh saudara Marzuq Imran bertajuk Amanah & Tanggungjawab. Beliau cuba mengaitkan tajuk tazkirahnya itu dgn amanah yg dipegang oleh setiap ahli2 mainboard pssgm uia pj.

2) Module
*Memberi peluang kepada semua ahli untuk meluahkan rasa tak puas hati, nasihat, dan teguran sesama mereka menerusi sehelai kertas dan mereka juga diberi peluang untuk bertanya dan membidas kembali persepsi org lain terhadap mereka. Alhamdulilah semua ahli dapat memberi kerjasama dan diharapkan matlamat tercapai :)




3) Pembentangan Aktivti Setiap Biro
*Semua ketua biro diminta utk membentangkan semua aktiviti-aktiviti biro mereka sepanjang sem tersebut secara ringkas dan setiap aktiviti mereka hendaklah disertakan sekali dengan laporan utk dipostkan dlm blog rasmi pssgm uia pj.

4) Sesi Q & A
*Terdapat banyak pertanyaan dan persoalan diketengahkan dalam agenda terakhir meeting tersebut. Alhamdulillah semuanya dapat dijawab dan disampaikan dengan terang dan jelas.

5) Meeting ditangguhkan dengan tasbih kafarah dan surah al-asr. Meeting berakhir tepat jam 1230 pg.

p/s : Tahniah dan terima kasih kepada semua ahli-ahli mainboard dan ketua-ketua biro atas sumbangan anda dalam bersama-sama menggerakkan kelab pssgm uia pj. Semoga kelab pssgm uia pj akan terus bergerak aktif dibawah naungan barisan pimpinan yang akan datang. Wallahualam..

Comments