Result di Awal Muharram

Assalamualaikum.

Alhamdulillah,
Itulah kata-kata yang terucap pabila aku melihat result exam aku yang tak seberapa ni. Mungkin ini jer yang mampu aku lakukan atau mungkin juga aku sendiri yang tak pulun habis-habisan masa exam week hari tu. Tapi apa pun aku tetap redha dengan ketentuan ilahi.

~Alhamdulillah~



Dan sekarang ni aku tengah tunggu panggilan temuduga Biasiswa Sukan Persekutuan 2010. Harap-harap aku dapat. Insyallah.

Kepada sahabat-sahabat Uia, tahniah kepada yang berjaya mendapat keputusan cemerlang a.k.a. Deans's List. Kepada yang tak berjaya, kita sama-sama cuba sem depan pulak yer.

Di kesempatan ini, aku nak mengucapkan

Selamat Menyambut Maal Hijrah!!!



Yang ke-1432

Semoga permulaan tahun baru dapat merubah hidup kita ke arah mendapat keredhaan Allah SWT.

Amiin~

Wallahualam.

Comments