Cepat betol den terlupe..Aduyai..

Assalamualaikum.

Arrrggghhhh. Akibat terlalu lama meninggalkan...
hhhmmmm..
dunia study..
dunia matematik..
dunia kira-kira..
dunia perah otak..

Aduusss..semalam akak aku ade mintak tolong aku ajar die jawab satu soalan calculus..chapter soalan tu memang aku dah belajar dua sem lepas..tappii...tappiiii...

aku tak dapat jawabbb...isshhh..geramnyeer...kenape setiap kali ape yang kite belajar senang sangat terlupe? aku ingat, ingat fakta jer yang selalu lupe. rupe2nye, kemahiran kira2 matematik pun aku boleh konfius dan lupe cara nak jawab nyer. aduuyaaiii. sedih betol. hmmm.

ce try..ce try jawab soalan no 5..nyakitkan hati betol..huhu..

mase sekolah dulu, subjek paling aku SUKA sangat ialah ADDMATH. tapi bile masuk jer UIA. subjek MATH la jadi subjek yang paling aku BENCI. Haha. aku pun tak tahu kenapa. mungkin sebab makin susah kot. tapi ade ke ilmu yang makin mendalam dipelajari, makin senang. hmmm. Sekian.

Wallahualam.

Comments