Mood Training....

Assalamualaikum.

Lame jugak aku tak mengupdate blog. Terlalu sibuk dengan musim perayaan ni. Haha. Tak habes2 beraya. Alhamdulillah, dah tiba masa untuk aku ketepikan mood raya ni. Minggu depan aku dah ade GAME. Kejohanan Pencak Silat Jemputan KL. So, bermakna minggu ni aku dah kena mulakan kehidupan seorang atlit balik. Iaitu,

1. Mengekalkan berat badan dalam linkungan zon selamat.
2. Memastikan setiap hari jogging sekurang2nya 30 minit.
3. Membuat latihan teknik, strength training, agility speed and recovery.
4. Menjalani latihan fitness setiap petang.
5. Pantang larang menu makanan dan minuman setiap hari berkuat kuasa.
6. etc..

Woha!

yeaahh! kicking training..

weight training..

kalaulah rumah aku ade kelengkapan gim macam kat atas ni haaa..
dah lama badan aku macam mamat kat bawah ni..hehe..


SOO..APE LAGI..JOM laa JOGGGIINNGGG!!!


Wallahualam.

Comments