Wednesday, 28 September 2011

Ust Azhar Idrus turun Uia Gombak

Assalamualaikum.

Ok. Dah cukup aku asyik duk lupe jer nak datang Majlis Ilmu ni. Dulu setiap kali aku nampak banner kat tepi jalan, niat tu asyik datang jer cakap nak turun dan dengar Majlis Ilmu tu. Tapi tak pernah terlaksana. Macam2 halangan. Mostly disebabkan alpa dan leka dengan perihal duniawi. Huhu.

So, hari Jumaat ni aku dah booked untuk attend Majlis Ilmu ni. Penceramah yang tak asing lagi kat Malaysia ni. Siapa jer yang tak kenal dengan nama Ustaz Azhar Idrus yang terkenal dengan trademark beliau 'Bodo'. Haha.

Kali ni tak yah susah2 nak turun masjid mane2. Sebab Jumaat ni beliau sendiri akan turun di Masjid SHAS Uia Gombak. Tempat aku menuntut sekarang.


Kepada sahabat2 kat luar sana, ayuh sama2 kita turut serta dalam Majlis Ilmu ni.

Wallahualam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...