Tuesday, 6 September 2011

Ganggu MOOD aku jekk..

Assalamualaikum.

Fuh~ lame gile tak jogging. Sejak bercuti jogging bulan puasa hari tu. Hehe. Alhamdulillah, takde lah rasa pancit sangat jogging nonstop 30 minit tadi. Lame jugak tak pergi Titiwangsa ni. Banyak jugak perubahan. Yang aku tak tahannye, perubahan yang telah menggangu MOOD jogging aku petang tadi. Huhu.

Nah....


Aiseh~ buat hancur MOOD aku nak jogging jer. Naseb baek mental kuat. Hee. Tak pasal2 ganggu trafik sikit sebab jogging atas jalan sebelah tu. Woha!


Wahai pihak DBKL, kalau nak betulkan jalan tu, makesure la siap cepat sikit ek. Jangan nampak macam terbengkalai je. Kang korang jugak rosak nama. Huhu.

p/s : hari pertama berpuasa enam. hari pertama jugak aku berjogging setelah lama terperap kat rumah sepanjang Ramadhan tempoh hari. Haha.

Wallahualam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...