Monday, 31 October 2011

Bila Student Automotive Bergambar...

Assalamualaikum.

Lame jugak tak merasa bergambar reramai. Teringat pulak time sekolah dulu. Setiap tahun mesti ade sesi bergambar untuk kelas, unit beruniform dan persatuan. Haha. Standard sekolah la kan, confirm untuk majalah sekolah. Sekurang-kurangnya, tak masuk akhbar or majalah apa-ape pun, still jugak masuk majalah sekolah kan.

Sekarang dah melangkah ke arena universiti. Tak sangka sesi bergambar pun maseh ade. Memang tak boleh lepaskan peluang. Lagi-lagi bersama sahabat se'majoring'. Hehe.



Habes jer kelas, terus shoot ke lokasi penggambaran. Memang kebetulan kelas terakhir tu merupakan kelas subjek majoring. Ade ramai lagi student Otomotif. Cuma yang berminat saja yang hadirkan diri. Dan salah seorangnye aku! Haha.

Sekian untuk tatapan pengunjung yang tak berapa nak ramai. Haha.

GO AUTOMOTIVE STUDENTS!!

Wallahualam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...