Pre-Registration Course

Assalamualaikum.
(..Huh~..satu kebingungan dah settle..)

Alhamdulillah.
Setelah hampir berjam-jam aku membelek semua senarai subjek ngan group untuk pre registrartion course, aku telah berjaya menyusun jadual aku buat pertama kalinya. Haha. CUme aku agak kecewa sebab tak dapat nak add lagi satu subjek iaitu Bahasa Melayu sebab group semua dah penuh. Aduh. Tapi takpelah. Ini just pre registration jer. Alhamdulillah jugak sebab ade jugak group subjek yang aku ambek same ngan member-member seperjuangan dulu mase belajar sesame kat uia pj. Lepas ni kite boleh la blaja sesame yek. Hehe.

Kalau ikut pre registration yang aku baru habis buat ni, aku akan ambek 6 subjek mase first sem nanti iaitu :

...Student Online System (Add-Drop Session)...

MTH 1112 : Engineering Calculus 1
MEC 1391 : Statics
ECE 1311 : Electric Circuits
ECE 1101 : Engineering Lab 1
UNGS 2030 : The Islamic World View
MME 1211 : Engineering Drawing

Ni pulak adalah time table yang aku dah susun.

*click to enlarge*

Harap-harap mase registration betul-betul nanti aku dapat ler add subjek Bahasa Melayu tu. Huhu. Ok lah. Setakat ni jer dulu. Satu masalah dah settle (refer to the previous post). Sekarang tinggal lagi dua. Huhu. Wallahu'alam.

p/s: First time susun jadual dan pilih group sendiri. Woha. Pening gak kepale ni. Takpe2. Yang pentiing dah settle. Hehe. Assalamualaikum.

Comments