GOLD Class Movies

Assalamualaikum.

Untuk pertama kalinya dalam sejarah hidup aku menonton wayang bertaraf GOLD CLASS. Bajet macam orang kaya pulak en. Haha. Sekali sekala merasa. Walaupun kosnya agak tinggi tapi orang kata once in a life time. Berlokasikan Panggung Wayang GSC One Utama, midnight movie with my friend, Hariff UPNM and my brother. Satu2nya cerita yang ditayangkan untuk GOLD CLASS malam tu ialah Expendables 2.


Apa yang bezanya menonton wayang bertaraf GOLD CLASS? Hurmm.

Seat yang disediakan berupa sofa empuk (single) yang boleh diadjust sehingga boleh berada dalam keadaan baring ke belakang. Selimut gebu sorang satu. Meja yang diletak di bahagian sudut kanan sofa tersebut untuk letak pop corn dan air. Dan butang untuk panggil pekerja panggung sekiranya nak order makanan, minuman tambahan atau apa2 servis selain tu.

First time experiencing menonton dalam keadaan seselesa camni. Rasa cam nak try lagi sekali la pulak. Hehe. Ok. Cam biasa, entry tanpa gambar adalah sangat membosankan. :P

tiket wayang. GC stands for Gold Class

ruangan menunggu

sempat snap. tapi tak bape nak clear. gelap.

err. tandas. smart. haha. takde keje.

Next movie pulak nak layan Step Up Revolution. Tapi tak tahu nak tengok bila dan dgn siapa. Hurmm. Hopefully before pertapaanku minggu depan. Sekian.

Wallahualam.

Comments