Sepetang di Titiwangsa

Assalamualaikum.

Petang tadi sempat luangkan masa bersama adik kat Taman Tasik Titiwangsa. As usual sampai jer sana terus kayuh (jogging) satu round besar. 14 min ++. Hmm. Not bad la. Setelah hampir separuh bulan tak berpeluh. Aku tak tahu kenapa lepas habes jer jog petang tadi, perut aku terasa senak semacam je. Aku rasa bahagian pankreas aku macam tekan2. Sampai tahap nak tegakkan badan pun tertarik sakitnya sampai ke perut. Aku pun terpaksa membongkokkan badan kedepan seperti rukuk untuk melegakan kesakitan.

But then, aku terasa macam something jer yang terjatuh kat belakang aku. Mula2 aku buat dek jer la ingatkan takde benda. Bila dah habis satu tasik kecik tu aku tawaf sambil shoot photo, baru aku sedar ada taik burung gagak belakang aku. Hampeh! Padan la orang pandang semacam jer masa aku tengah shoot. Ingatkan dorang kagum dengan aksi aku shoot photo. Haha. Rupa2nya melihat beberapa tompokan cokelat dibelakang bajuku. Arghh. Malunyaa.

Dah. Malu malu jugak. Photo still kene upload. Nah! Haha. Just a simple capture from a beginner like me.






Still searching on how to produce a best picture using this nikon D5100. Yang aku tahu setakat ni main dengan apeature, shutter speed, ISO dan exposure je. Kepada nikon users out there, share me something amazing about this nikon please. Hehe.

Wallahualam.

Comments