Double-sided PARK!

Makin penuh pulak kereta kat mahallah aku ni. Dulu single sided jer. Sekarang ni dah double sided. Ntah camne la agaknya lori sampah nak lepasi laluan ni. Actually aku dah agak dah mende ni akan terjadi dari sem satu lagi. Ye la kan. Mahallah ni still mahallah baru mase tu. And I'm the first comers. So, memang tak sesak sangat la mase tu. Sekarang ni aku dah masuk third year. Student pulak makin RAMAI kat sini. Lagi2 masuk INTAKE baru ni. Dah la masing2 stok bawak kereta besar2. Walaupun hakikatnya UNDANG2 sekarang ni 4th year baru boleh bawak keta, tapi AS USUAL la cam aku first year dulu gak. Baru masuk jer terus bawak keta. Tapi aku rase tak lama lagi mesti dorang buat OPERASI cek stiker kereta ni. Kene cepat tukar stiker BARU la nampaknya. Tapi sekarang BUSY. Lepas settle game TPM ni insyallah.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Comments