Sunday, 9 September 2012

Open House Cg Selamat

On the way back from Padang Jawa, Klang. Attending Cg Selamat's Open House. Dah lama sangat tak jenguk beliau. Kalau dalam gelanggang pun tak sempat nak bersua dengan beliau, apatah lagi di teratak beliau. Banyak jugak menu yang disediakan. Nasi himpit, meehun sup, laksa, air yang 'berpeluh', kuih raya yang pelbagai jenis. Fuh! Memang tak tahan. Lagi semingu je nak game TPM, berat still kene jaga. Kemungkinan main dua acara pulak tu. Dengan kene cari fitness lagi. Huhu. Harap sempat. Terpaksa mengabaikan pelajaran dan kelas untuk seminggu yang pertama ni.

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...