Tuesday, 25 September 2012

Sejarah PRK UIAM Terlakar 2012

Assalamualaikum.


Dalam banyak2 tahun UIAM menjalani Pilihan Raya Kampus sebelum2 ni, tahun ni lah yang paling pelik. Mula2 janji dengan pelajar2 tepat jam 6pm akan dikeutarakan keputusan PRK UIAM di Experimental Hall. Pastu budak2 dah semangat himpun kasi penuh dalam hall tu, tetiba diumumnya keputusan PRK ditunda ke jam 8pm. Ok. Boleh sabar lagi. Setakat 2 jam, boleh luangkan masa untuk solat Maghrib. But then punye lah semangat pelajar2 UIAM berhimpun balik crowded dalam hall tu, tetibe diumumkan seperti yang tertera dalam gambar di atas. Mana tak panas hati budak2 UIA. Terasa macam TERANIAYA ade jugak. Adakah ini agenda pihak yang lagi satu? Hurmm. No komen. Yang tak boleh tahan, alasannya MASALAH TEKNIKAL. Dan akan diadakan RE-VOTING manually seminggu dari sekarang. What the fishh! First time kot UIAM mengundi dua kali.

p/s: Punyelah semangat aku MENGUNDI tadi untuk pertama kalinya. Hehe. Maklumlah tahun lepas calon engin menang tanpa bertanding. Tahun ni yang calon2nya dalam kalangan batch aku yang cukup semangat dalam gerak kerja politik dalam dan luar kampus ni. Vote for them! Ayuh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...