Awat takde MOOD nak tidoo ni!!



Assalamualaikum.



INSOMNIA!





haaiisshhh! awat tak boleh tidoq ni! asyik teringat akan si dia jek..:P



Merupakan satu penyakit sukar untuk melelapkan mata. Sekarang ni pun gejala ni tengah merebak. Mane tak nye, kalo asyik tengok blog list kat sini ade jer blogger yang duk update blog jer dari tadi lagi walhal sekarang dah dekat pukul 1 pagi kot. Woha!



Ok. Mungkin sebab :



1. Dengki atau cemburu dengan blogger lain yang masih aktif mengupdate blog. So, diri terasa tercabar untuk memperbanyakkan lagi post untuk malam ni. Haha.



2. Memang dah duk baring lesak sana lesak sini tapi maseh tak leh jugak terlelap. Terpaksalah buat satu post pasal penyakit tak boleh nak tidor. Hehe.



3. Saje nak tunggu waktu sahur sebab takot tak terbangun waktu sahur nanti kalau lelap sekarang. Hmm. Mungkin jugak. Tapi lama lagi kot! Lagi pun boleh jer suruh orang lain kejotkan.



4. Tengah bosan tak boleh tidor, duk hias blog jer dari tadi. Tambah widget sana tambah sini. Letak iklan la, Letak lagu la. Weh. Serabut kot. Huhu.



5. Ketara aku tengah bosan. Malam ni terpaksa lepak kat ruang tamu sebab bilik aku teramat bersepah untuk ditiduri. Aku rasa tikus pun tak larat nak lepak kat bilik aku tu haa. Woha!



Ok. Done! Aku boleh kata semua reason kat atas ni haa, semua aku dah buat malam ni. Hahahaha. Cakap tak serupa bikin kan? Ape pun, janji blog aku tak sunyi di malam hari. Sekian.



Wallahualam.



Comments