Wednesday, 31 August 2011

Dah Balik KL..Raya Habes??



Assalamualaikum.


Alhamdulillah, selamat sudah aku menjejakkan kaki di rumah aku. Perjalanan yang membawa 1001 kenangan. Ok. Bercakap pasal perjalanan aku pulang ke KL dari kampung halaman. Memang menyakitkan hati. Sebab ape? Sesi luahan perasaan jap. ZON BENGANG!!!


Aiihh~ tension betol tengok kenderaan yang perasan laju ni. Dah tau boleh bawak limit 90 km/h jer dah nak duk kat lane yang dibuat khas untuk kenderaan kelajuan 200+ km/h macam aku ape hal. Dah tahu bawak penumpang 40 orang tu, fikirlah pasal keselamatan dorang. Yang aku ni bawak 4 orang je pun dah duk risau. Hoho.


Yaaa.. Yang aku maksudkan taak lain tak bukan ialah BAS. Aku tak tahu la dalam keadaan jalan sesak orang nak balik kampung macam ni pun maseh ade jugak kelibat bas yang perasan laju duk kat lane laju.Mane taknye JEM! lebuhraya ni.


Siall lahh~ Ptuiihh! (nada seperti gelagat Zizan RL dalam filem KL Gengster)


Kalau kau tu orang, dah lame kene sekeh dengan aku. Woha!


gambar hiasan..
bergambar kali terakhir sebelum pulang ke KL..


Pape pun, syukur sebab aku selamat sampai. Walaupun ayah aku drive tadi dah macam kereta Lamborghini. Tak berhenti mak aku berzikir kat sebelah die. Aku takde lah kesah sangat. Asalkan selamat sampai. Hmm.


Macam2 gelagat pemandu2 tanah air yang aku dapat lihat musim perayaan kali ni. Kereta stok BMW, tapi bawak macam KANCIL. Moto EX5 jer pun, bawak dah macam SUPERBIKE. Err. Tinggi sangat Hyperbola aku ek. Hehe. Btw...


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN


Wallahualam.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...