Server Time Out > Refresh !!



Assalamualaikum.


Ok! Sekarang ni aku tengah bengkek giler dengan sistem Add & Drop Uia ni haa. Habes m00d aku nak berblogging malam ni. Baru ingat nak buat post best2 untuk tatapan pengunjung tapi ape kan daya ketenangan telah bertukar menjadi ketensionan. Woha!




Ni subjek yang aku dah add mase pre-reg dulu. tapi hampes! tak dapat add subjek yang aku reserve sebelum ni. Bila nak add subjek tu, SECTION CLOSED pulak. Damnn! terpakse la aku add manually bila bukak sem nanti. Dorang pun satu, dah tau ramai student yang ambek kos ni, bukak la banyak sikit SECTION. Takkan dah tak cukup lecturer kot. Hmm.


lagi satu punye hal, hissh! awat la tak berubah2 sistem registration subjek untuk Uia ni. Dari dulu sampai la ni asyik SERVER TIME OUT. Pastu suruh REFRESH. Boleh kate la nak rosak button F5 kat keyb0rd tu sebab asyik tekan jek dari tadi. Woha!


Ok. Cukup kot aku lepas kan kebengangan aku. Diingatkan, post ni takde kene mengena ngan sesape selain dari pihak Yuu Yie Yea. Done!


.Gambar pengubah suasana.
Petang tadi untuk pertama kalinya aku bersama family beli Juadah di Bazaar Ramadhan Taman Melawati dalam keadaan Basah. Means Hujan Lebat! Tapi Best. :D


Wallahualam.


Comments