Blogger IC Arrived!



Assalamualaikum.



Hari minggu yang agak memenatkan. Fuh~ Orang semua tidur, aku training. Training ape? Ade la. Haha. Tapi yang penting tak tido la kan. Training dari lepas Tarawikh sampai sahur. Giler betol! series BEST. Korang cube la. Yang mana aktif sports ke ape-ape ke. Cube try test korang training sport korang tu semalaman dari lepas tarawikh sampai sahur. Korang akan mendapati korang telah melakukan satu perkara yang GILA! Haha. Tapi BEST. Woha!



Ok. Sekarang ni aku nak heboh kat semua orang2 kampung yang blog aku is officially has it's own IC. Hehe. Maksud aku, aku baru jer terima Blogger IC yang telah dibuat khas oleh My Name is Mar. Setelah beliau berhempas pulas menyiapkan hampir berpuluh-puluh tempahan Blogger IC sehingga siri ke-8, akhirnya beliau telah menghentikan tempahan atas faktor keadaan beliau yang agak tertekan menyiapkan tempahan blogger2 yang lain.





Ape fungsi Blogger IC ni?

Hmm. Sebenarnye, takde pape pun. Just suka2 and seronok2 jer. Takde pulak kalau takde Blogger IC ni nanti kene saman ke or kene masuk lokap ker. Haha. Lagi satu IC ni pun tak WAJIB. So, semua blog masih HALAL dan diakui SAH di sisi undang2 negara :P



Pasal tarikh aku start blogging tu actually not exactly bulan disember 2009. Aku start blogging sebulan awal iaitu pertengahan bulan November 2009. Cuma masa tu aku start buat kat blog lain. Maklumlah, masa mula2 dulu, bahasa aku gune annoying sikit stok tulis macam SMS jek. Bila aku baca balik pun aku sakit hati. Haha. Akhirnye aku ambek keputusan bukak yang baru.



Ok. Last but not least, pesanan akhir oleh pembuat Blogger IC,



PENGELUARAN Blogger IC DIHENTIKAN







By the way, Thanks :) again to My Name is Mar because made one for me.



Wallahualam.



Comments