Musafir di Hari ke-2 Ramadhan

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, selamat sampai di kampung halaman di Ipoh, Perak. Baru Ramadhan ke-2 tetibe bapak aku da terdetik nak berbuka di kampung halamannya. Haha. Tapi, lepas jer berbuka, terus pulang ke Key-ell balik. Sempat jugak ayah aku bawak pergi melawat sepupu sepapat sebelah keluarganya. Memang aku tak kenal langsung kot. Haha.

Memang sunyi jer kampung aku ni berbeza dengan suasana mase tak puasa. Maklumlah, orang nak memekak pun da takde tenaga sebab puasa. Tapi yang sunyi ni pun tak tau la dorang tido ke atau dorang beribadah kan. Haha.

Sempena Ramadhan ni, ayuh kita dengar sikit bacaan ayat-ayat suci al-quran dari saudara kite ni haa. Merdu kot!


Hmm. Kalo macam ni la alunan ayat suci quran mase tarawih kat tempat aku ni, confirm aku buat 21 rakaat punye. Series. Haha.

Wallahualam.

Comments

  1. yes ! saya sokong ! merdu gila ahhh suara dia >< budak lagi ke ?

    ReplyDelete
  2. yup..maseh budak lagi mse dlm video tu..skrg ni tak tau la..tp org arab mmg dari kecik da didik cam tu pun..

    ReplyDelete

Post a Comment