Sebab IDEA, boleh jadi GILA.

Assalamualaikum.


Aku pelik sangat kenape ade blogger yang tak habes idea nak menulis jer. Sehari ade berpuluh-puluh post pun ade. Yang aku ni selalu sangat takde idea. Bukan tak nak tulis. Tapi memang tengah ketandusan idea.


Kekadang ade jugak cemburu (sudut positif ek) tengok blogger2 yang sentiasa ade idea mengalir dalam kepala otak mereka. Kekadang tajuk biase2 jer, tapi tengok penulisan die memang menarik perhatian orang ramai. Tengok komen jer dah cukup. Ade pulak tu, tulis ayat sempoi2 jek, tapi mungkin sebab dah ade nama dalam dunia blogging ni, tak putus2 orang komen. Tapi diingatkan, aku bukan nak orang komen, tapi nak IDEA ok! Tapi nak komen pun tak salah. :P Hoho.


Kau tak nampak aku tengah TENSION ni? Haha.


Hmm. Kekadang kalau takde idea ni tension jugakkan? Ok. situasi keturunan aku jugak yakni seorang pelajar kolej swasta bidang Interior Design. Project yang diberikan kepadanya adalah untuk menyiapkan satu konsep 3D rekabentuk sebuah tempat. Bergantung pada ideanya nak buat tempat pasal ape. Tapi project tu memang memberi kesan yang banyak kepada pointernye. Hmm. Tapi akibat KETANDUSAN IDEA jugak, beliau telah menunjukkan simptom2 nak jadi GILA. Kisah Benar. Woha!


p/s : Aku nak tanya blogger2 kat luar sana, kalau korang takde IDEA, korang tulis pasal ape ek? Meh kongsikan kat aku sikit. Hehe.


-Gambar Hiasan-
Bermunajatlah sementara berpeluang


Wallahualaam.


Comments