Friday, 19 August 2011

Segmen Ucapan Hari Raya Bloggers

Assalamualaikum.


Jom JOIN Segmen Ucapan Hari Raya!! Klik jer Banner kat atas.


Giler ar. Boleh buat ucapan Hari Raya. Dah macam salam perantauan pulak. Tetibe teringat pulak dulu aku pernah impikan untuk duk belajaq luar negara pastu bile dekat2 nak raya muncul dalam akhbar malaysia, muka aku terpampang dalam slot Salam Perantauan. Haha. Best kot. Jadi Famous. Woha!




Saya ingin mengucapkan
Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Maaf Zahir & Batin
kepada :
My family especially Mak & Ayah
Saudara-mara sebelah Mak dan Ayah
Guru2 dan Lecturer2
Gurulatih2 & Saudara seGayong
Kawan2 dan Sahabat2
Anak2 Murid Gayong Sg Pusu
All my schoolmate since
- SK Taman Melawati 1-
-SMK Taman Melawati-
-SMK Sungai Pusu-
-CFS IIUM Petaling Jaya-
-IIUM Gombak-
dan sesiapa sahaja yang mengenali diri saya.
Semoga Ramadhan kali ni telah berjaya mengubah kita ke arah yang lebih baik.
Kepada warga IIUMians, Jangan lupe balik Uia 11hb Sept ni yek :P
Insyallah :)


Ewah~ Cam dah habes Ramadhan pulak kan. Hehe. Takde lah. Dah kate ucapan raya. So, bajet2 dorang baca masa pagi Raya la kan. :P Sekian.


p/s : Just a segmen. Penulisan khas mengenai ketibaan Syawal akan menyusul pabila takbir Raya bergema. Hehe.


Wallahualam.


1 comment:

  1. ahahaaa...comey..kite pn pnh berangan nak wt salam perantaun...hahaha~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...