Dah Jumpe! Alhamdulillah~

Assalamualaikum.



Haa. Ingat tak aku pernah buat satu post pasal Kehilangan Budak Seri Najwa Ferda binti Hasan. Hmm. Actually bukan post, tapi selingan untuk post aku. Hehe. Sebab tu la takde tajuk bab kehilangan ni kat Penulisan Terdahulu blog aku. Hmm. Nak refer boleh klik SINI. Lihat ending post tu. Ok.



Actually, aku baru jer dapat tahu yang Budak tu telahpun dijumpai oleh pihak polis. Alhamdulillah~ Boleh tengok detail di fb kat bawah ni.





*klik gambar kalau nak tengok lebih jelas*



Nak maklumat selanjutnya boleh baca klik SINI.



Yang kita2 ni, harap dapat lebih hati2 bila berada kat luar sana. Macam2 sindiket kita lihat tengah aktif dan antara yang paling besar sekarang ni ialah Sindiket Jenayah Memperdagangkan Manusia. Sekian.



p/s : pelikkan? semangat betol aku buat post pasal ni. Haha. Padahal bukan ade kaitan dengan aku pun. Tapi, cuba kita bayangkan yang hilang tu adek kita atau kakak kita atau awek kita atau sesiapa sahaja yang kita sayang. Confirm kitalah orang pertama yang tulis pasal post ni kan. Woha!



Wallahualam.



Comments

  1. huhu..nasib baek da jumpe..klo tak memang kesian budak ni..

    ReplyDelete
  2. betol.alhamdulillah.sempat jugak deme beraya sekeluarga nnt.

    ReplyDelete

Post a Comment