Really Need HELP!! Bloggers...

Assalamualaikum.

Wahai blogger2 tanah air!!

Aku perlukan khidmat kalian. Kenape blog aku mengalami problem tak boleh nak follow. Sebelum tu, diingatkan bahawa post kali ni BUKAN agenda aku untuk menambahkan follower. Tapi memang dah beberapa blogger lain nak try follow aku tapi tak boleh. Tak percaye? Boleh tengok shout box aku yang telah dicrop di bawah.

..Tolong abaikan komen selain daripada petak hitam..

Aku pun tak pasti kenape. Aku try, boleh jer. Tapi dorang try tak boleh. Kenape jadi cam tu? Macam mana nak settlekan problem ni? Harap taiko2 blogger or member yang dah biase ngan features blogspot ni boleh tolong. I really need ur help right NOW.


..Dorang kata tak boleh nak tekan button 'Join this site'..

Awaat boleh lagu tu? Hmm. Harap ade sesape yang boleh tolong. (T_T)

Wallahualam.

Comments