Sunday, 28 August 2011

Pekena PIZZA di akhir Ramadhan..



Assalamualaikum.


Buurrrkkk!
Alhamdulillah. Kenyang betol perut aku. baru jer balek dari berbuka di luar. Restoran Pizza Hut cawangan Taman Permata. Yaa! itulah nama tempatnya. Hidangan untuk 2 orang. Tapi tak macam untuk 2 orang. Haha. Bila perut dah memanggil, memang tak boleh kawal. Walau RM45 pun, layan jer laa.


Disebabkan reserve tempat dekat2 nak buka. So, alamatnye terpaksa order terus menu untuk berbuka. Solat maghrib di rumah baru bergerak menikmati juadah pizza di sana.


Gambar yang sempat di snap sebelum dan selepas menikmati juadah. Hehe.


SEBELUM..






SELEPAS..


Alhamdulillah. Lame gile tak pekena juadah pizza ni. Seingat aku last time aku makan Pizza Hut, mase aku kecik2 dulu. Dapat jugak merasa walaupun terpaksa menelan kos yang agak mahal. Woha!


p/s : ape lagi? JOM solat tarawih!! Hehe.


Wallahualam.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...